gerbenplaisier.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Komende maandag, 7 Mei, ga ik dan eindelijk beginnen aan mijn reis. Maandag vlieg ik naar Riga, waarvandaan ik na een tussenstop van 12 uur doorvlieg naar Moskou. Daar kom ik dus dinsdag aan. Later op die dag komt Wilco ook in Moskou aan. Woensdagavond stappen we op de Trans Mongolië Express. Dit lijkt me al jaren een geweldige treinreis, dus ik heb hier bijzonder veel zin in. Het is de bedoeling dat deze trein ons helemaal naar Beijing brengt, na tussenstops in Novosibirsk (1 dag), Irkutsk (2 dagen) en Ulaan Baatar(3 dagen). Het kan niet anders dan een fantastische ervaring worden!

Als we een paar dagen in Beijing zijn gaat Wilco weer terug naar NL, en reis ik nog een tijdje door door Azië. Voor dit deel van mijn reis heb ik nog geen uitgewerkt plan, maar ik denk ongeveer de route Beijing - Xi'an - Shanghai - Hongkong - Macau - Vietnam - Laos - Thailand af te leggen. Als ik dan nog tijd en geld over heb, misschien ook nog wel Maleisie. We zullen zien wat er allemaal van terecht komt!

Op deze blog zal ik u op de hoogte houden van mijn ervaringen tijdens deze reis. Ik zal hier zo nu en danverhalen en foto's plaatsen, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Gegroet,

Gerben

Reacties

Reacties

Pater

Goede reis gewenst. Je zit op 2 meter afstand, dus zie dit als een test

Lotte

Hoi Gerp!

Gaat het allemaal nog een beetje goed in het verre Nederland? Ik denk het wel

Daaaaaaaaaaaag, Lotte

Sjon!

Holaaa, ik zie dat je al in Nederland bent geweest! :)
Gaat lekker dus, hoe is het daar!?

Lataa

Gerben

Sjon!

Dat klopt! Inmiddels ook niet meer alleen in Nederland :) Bedankt nog voor uw gelukswens. Ik kon via wappa niet meer antwoorden

Corinneplaisier

Wow...ik begin te begrijpen waarom dit zo leuk is! En aan die lachende koppen te zien gaat het wel goed met jullie. Veel plezier nog!

carol putters

heel veel reisplezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours